The best Side of دیابت نوزاد

Wiki Article

ایجاد بریدگی یا زخم‌هایی که دیر التیام پیدا می‌کنند. خشک شدن پوست

آیا می دانید که نباید به بهانه استفاده از مطالب سایت مراجعه به پزشک، بیمارستان، متخصص و یا تماس با اورژانس را به تاخیر انداخت و یا از این مطالب استفاده درمانی نمود!

دکترتو یک وب‌سایت سلامت‌محور است که از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را در بازار سلامت الکترونیک ایران آغاز کرده‌است. ما در کنار فعالیت به عنوان یک مرجع نوبت‌دهی پزشکان، سعی می‌کنیم با تولید مقاله‌های علمی و معتبر در حوزه پزشکی در مجله سلامت دکترتو، دانش عمومی جامعه را نسبت به مسائل سلامت افزایش دهیم.

برای التهاب پروستات و مجاری ادراری نیاز به ازمایشو معاینه دارید

بله زخم و بریدگی روی کف و ساق پا از عوارض دیابت نوع دوم است.

کودکان و افراد بزرگسال معمولا چهار علامت اصلی را تجربه می‌کنند، اما بسیاری از کودکان تنها یک یا دو علامت را دارند. در بسیاری از موارد هیچ علامتی ندارند.

پری مرتضایی گفت: ۱۴۰۲/۰۹/۰۷ در ۱:۱۵ ق٫ظ سلام خسته نباشیدمن ۲۰ سال پاهام بی حس هستتن نمیدونستم قندداررم اما ۴ سال فهمیدم دیابت دارم دکتررفتم نوارعصب گرفتن میگن بی حسی پاهات ازدیابت حتی پای سمت چپم مورد پیداکرده گفتن شارکورت ایا بیماری من درمان داره

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به طور کلی بیماری دیابت هنگام بروز مشکلات متابولیکی بدن در استفاده از هورمون انسولین به وجود می آید. در حالت عادی پانکراس (لوزالمعده) که در پشت معده واقع شده است، هورمون انسولین را برای ذخیره سازی و مصرف قند و چربی در بدن از طریق خوردن غذا و تبدیل آن به انرژی مورد نیاز سلول ها، ترشح می کند.

بچه شما درشت باشد که زایمان check here شما را نیز با دردسر مواجه می کند.

در بالا هم اشاره کردیم که دیابت نوع دو بیشتر در افراد بالای ۴۰-۴۵ سال مشاهده می‌شود، اما متاسفانه امروزه در اثر تغییرات سبک زندگی انسان‌ها شاهد افزایش میزان بروز این دیابت شیرین در کودکان، نوجوانان و جوانان هستیم. هرچقدر میزان شیوع چاقی در جوانان بالاتر برود احتمال ابتلا به دیابت نوع دو هم بیشتر می‌شود.

این سطح قند خون به طور مزمن بالا ، خطر ابتلا به مشکلات جدی در سلامتی فرد را افزایش می دهد. اگر قند خون به مرور کنترل نشود ، عوارض ایجاد می شود. این شامل:

البته توصیه می‌کنیم که پیش از مصرف هر داروی گیاهی و پیروی از طب سنتی حتما از دکتر داخلی یا دکتر غدد مشاوره دیابت دریافت کنید. به این صورت مطمئن می‌شوید که درمان گیاهی دیابت تیپ ۲ تداخلی با داروهای مصرفی‌تان ندارد.

افت شدید قند خون خطرناک است و ممکن است باعث سرگیجه، لرز، غش و یا حتی کما شود. بعد از روزه‌داری هم باید حواستان به میزان کربوهیدرات مصرفی باشد و پرخوری نکنید.

Report this wiki page